دختر داغون







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





غمگین

---------------------------------------------------
هرجادلت شکست خودت شکسته ها روجمع کن تاهرکسی منت دست زخمیشو سرت نزاره
---------------------------------------------------
برای امشب کافیست!
همین یک پیاله شراب
همین یک پاکت سیگار
همین یک بسته قرص
کافیست برای امشب
امشب خواب خواهم رفت!

---------------------------------------------------
هیچ ندارم
با همه ی داشته هایم
من قلب تورو ندارم
در قلبت جا ندارم
من هیچ ندارم
---------------------------------------------------
این بغض لعنتی…
چ خوب!
پدرم رو در می آورد
شاید از قبر!!!
---------------------------------------------------
هی…
من!
کجایی ببینی؟
یکی دیگه با لباس عروس پیش یارته

---------------------------------------------------

من عاشق مزاحم هستم!!!
آخر گمان میکنم تویی!
درخاطرت هست روزی تو هم مزاحم بودی؟

---------------------------------------------------

لعنت به خیابان هایی که فروختن “مواد” درآن آزاد است اماگرفتن “دستان” کسی که دوستش داری درآن جرم است!!!
---------------------------------------------------

زندگى:
کلاهت رابه هوابیانداز…
که من دیگرجان بازى کردن ندارم.
توبردى…
---------------------------------------------------

جا سیگاری ام را گم کرده ام…! تو ندیدیش؟ خودش مهم نیست، زیرش غمهایم را قایم کرده بودم….!

---------------------------------------------------

گور پدر آن سلامتی که سیگار را مضر میداند، سیگار من نگران حال من است…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Banoye Sorkh در 1:36 PM | |