دختر داغون







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اگر

اگر عشق تو داده بر بادم ...



اگه بی بال به پایت افتادم ...



اگر چه شعله ور شدم از تو ...



هرچه سوختم نرفتی از یادم ...



پروانه شدم , دیوانه شدم , با خویشتن خویش بیگانه شدم ...



من به یادت همیشه دلشادم ...



در حسارت آزاد آزادم ...



دلخوشم که میون این آتش ...



گوشه ای عشق به چشم تو دادم ...



عاشقانه به آتشت سوختم ...



قصه ی عشق به سوختن آموختم ...



قطره های اشک تورا دیدم ...



آسمان و زمین بهم دوختم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Banoye Sorkh در 10:50 PM | |